Z badań przeprowadzonych przez zewnętrzną firmę Sponsoring Insight Research & Consulting wynika, że w 2024 roku Piłka Ręczna Koszalin SA poprzez występy drużyny Młyny Stoisław Koszalin w ORLEN Superlidze Kobiet – najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce, zapewniła Miastu Koszalin promocję wartą ponad 4 mln złotych oraz Sponsorowi Tytularnemu ekwiwalent reklamowy na ponad 3,5 mln zł. Kwoty te stanowią koszt, jaki Partnerzy musieliby ponieść w celu zakupu konwencjonalnej reklamy o zbliżonym charakterze i zasięgu, jak te gwarantowane przez obecność drużyny Młyny Stoisław Koszalin w danych mediach.

Wypracowane wartości ekwiwalentu reklamowego to efekt stałej obecności drużyny Młyny Stoisław Koszalin w prasie, radiu, telewizji i internecie, aktywności zawodniczek w mediach społecznościowych oraz ich udziału w licznych akcjach społecznych czy charytatywnych. Dodać należy, że na mocy umowy pomiędzy Telewizją POLSAT i Superligą Sp. z o.o. kibice mogą oglądać hit każdej z 28 serii. Mecze nietelewizyjne transmitowane są on-line przez Emocje.TV, a poszczególne spotkania zaplanowane są tak, żeby mecze nie nakładały się na siebie. Z pewnością również te działania przyczyniły się do tak atrakcyjnych wyników marketingowych Piłki Ręcznej Koszalin.

Logo Koszalina, jak też znak „Młyny Stoisław”, możemy oglądać na koszulkach meczowych zespołu, w formie naklejki na macie meczowej, czy na ściance telewizyjnej/prasowej podczas wywiadów z zawodniczkami i trenerami. Logotyp pojawia się też na wszystkich materiałach graficznych. Materiały promocyjne Miasta oraz Sponsora Tytularnego wyświetlane są podczas meczów na ekranie i bandach led wokół boiska. Miasto Koszalin, jak też marka Przedsiębiorstwa Zbożowo-Młynarskiego„PZZ” w Stoisławiu S.A., obecne są w licznych foto i wideo-relacjach z superligowych czy pucharowych rozgrywek, publikowanych w mediach społecznościowych drużyny (Facebook, Instagram), stronie www.prkoszalin.pl i biurze prasowym Superligi.

Atrakcyjny ekwiwalent reklamowy na rzecz Partnerów zespołu Młyny Stoisław Koszalin, stanowi o jego wartości promocyjnej i marketingowej. Władze klubu zapraszają do współpracy w zakresie sponsoringu drużyny Młyny Stoisław Koszalin i zapewniają o możliwości przeprowadzenia w zamian bardzo atrakcyjnych kampanii promocyjnych na rzecz danej marki, czy firmy.