MKS FunFloor Lublin to marka rozpoznawalna w świecie polskiej i europejskiej piłki ręcznej. Producent interaktywnych podłóg, firma FunFloor pozostanie sponsorem tytularnym zespołu 22-krotnych mistrzyń Polski co najmniej do końca sezonu 2025/2026.

Marka FunFloor jest integralną częścią nazwy najbardziej utytułowanej w kraju drużyny piłki ręcznej kobiet od sezonu 2021/2022. Rok później FunFloor był już wyłącznym sponsorem tytularnym biało-zielonych. Współpraca obu podmiotów przebiega wzorowo, co podkreślają obie strony. Władze klubu zaznaczają, jak ważny jest w tym kontekście aspekt lokalny.

– Przedłużamy współpracę z FunFloor o kolejne dwa sezony, tj. do końca kampanii 2025/26. Jestem dumny, że w nazwie naszej pierwszej drużyny, zarówno w rozgrywkach ORLEN Superligi Kobiet, jak i na arenie międzynarodowej będziemy promować markę wywodzącą się z Lublina. Firmę, która ze swoimi innowacyjnymi produktami obecna jest w wielu zakątkach świata. Zaangażowanie międzynarodowej, lubelskiej firmy FunFloor, to idealny przykład CSR z niezwykle istotnym elementem patriotyzmu lokalnego – mówi Prezes Zarządu MKS Lublin S.A., Tomasz Lewtak.

W podobnym tonie wypowiada się współwłaściciel firmy FunFloor, Błażej Kalinowski. Warto dodać, że jest on wiernym kibicem lubelskiej drużyny. Można go spotkać na każdym meczu naszych szczypiornistek i niezwykle aktywnie angażuje się w życie klubu. – To dla nas zaszczyt, że możemy kontynuować współpracę z MKS Lublin przez kolejne dwa sezony. Mamy świadomość, że jeśli chce się osiągać sukcesy sportowe, niezbędne jest odpowiednie wsparcie finansowe. Dlatego w kolejnych sezonach postanowiliśmy podwoić kwotę naszego wsparcia dla klubu – deklaruje współwłaściciel firmy FunFloor, Błażej Kalinowski.

– Mamy świadomość tego, jakie są bieżące potrzeby MKS i jako FunFloor zawsze staramy się być otwarci na współpracę, działając na wielu płaszczyznach. Jesteśmy świadkami wielu zmian, które ostatnio zaszły w klubie. Widać, że wszystko zmierza w dobrym kierunku. Wyznaczone cele są realizowane, a sposób zarządzania jest na najwyższym poziomie – dodaje.

Współpraca MKS-u z firmą FunFloor jest ścisła i odbywa się na warunkach partnerskich. Oficjalne przedłużenie i rozszerzenie aliansu nastąpiło w przerwie minionego meczu eliminacji do fazy grupowej rozgrywek EHF European League w lubelskiej hali Globus. Parafowanie umowy spotkało się z głośną aprobatą kibiców biało-zielonych, którzy wiedzą, że za kluczowym sponsorem kryją się nie tylko sprawni przedsiębiorcy, ale przede wszystkim sympatycy 22-krotnych mistrzyń Polski, którym dobro klubu leży na sercu. Prezes Tomasz Lewtak podkreśla natomiast, że środki, którymi FunFloor wspomaga lubelskie szczypiornistki, znacząco wzrosną. Firma FunFloor jednocześnie nie zamyka drogi dla innych potencjalnych sponsorów tytularnych.

– Co istotne, na podstawie nowej umowy jeszcze bardziej podnosimy wzajemne świadczenia. Ze szczególną satysfakcją podchodzę do faktu, że zaufanie, jakim obdarzyli nas Błażej Kalinowski i Radosław Świech (właściciele FunFloor) spowodowało, że kwota, na jaką opiewa umowa, została podwojona względem tej kończącej się wraz z sezonem 2023/24. Oprócz umownej współpracy nasi Partnerzy wspierają nas na wielu innych płaszczyznach. Wiem, że przed nami wiele pozytywnych chwil, a nasza wizja MKS jest spójna zarówno pod względem sportowym jak i organizacyjnym. Ten istotny krok pozwala już teraz odpowiednio planować kolejne lata, aby wieloaspektowo wzmacniać nasz Klub. W MKS intensywnie pracujemy nad tym, aby spełniło się kolejne biznesowe marzenie Zarządów FunFloor i MKS na najbliższy czas, tj. aby w nazwie naszego Klubu, obok FunFloor znalazła jeszcze jedna uznana marka – zapowiada prezes Lewtak.

– Jesteśmy w ciągłym kontakcie z Prezesem Tomaszem Lewtakiem. Można śmiało powiedzieć, że to, w jaki sposób patrzymy w przyszłość klubu, pokrywa się w stu procentach. Ta umowa jest więc naturalną kontynuacją naszej bardzo dobrej współpracy. Jako FunFloor jesteśmy producentem technologii interaktywnych, które wyznaczają kierunek rozwoju nowoczesnej edukacji. Mimo że działamy intensywnie na rynkach zagranicznych, pamiętamy o angażowaniu się w lokalne aktywności. Regularnie wspieramy różne inicjatywy sportowe i uczestniczymy w akcjach charytatywnych. Jednak ci, co znają nas bliżej wiedzą, że na pierwszym miejscu w naszym sercu jest MKS. Dlatego cieszymy się, że możemy uczestniczyć w dalszym rozwoju klubu – tłumaczy sponsor i kibic lubelskiego MKS-u, Błażej Kalinowski.
Flagowy produkt firmy FunFloor, czyli innowacyjna interaktywna podłoga stała się nieodłącznym elementem meczów lubelskiej drużyny w hali Globus. Młodzi kibice biało-zielonych uwielbiają zabawy z użyciem urządzeń sponsora tytularnego MKS-u. FunFloor podkreśla walory edukacyjne swojego produktu. – W dzisiejszych czasach technologia odgrywa kluczową rolę w edukacji, umożliwiając nauczycielom i uczniom eksplorację nowych sposobów nauki i zabawy. Jednym z najnowszych i najbardziej fascynujących rozwiązań jest FunFloor – interaktywny dywan, który przenosi edukację na zupełnie nowy poziom. Wierzymy w moc edukacji przez zabawę. Nasza interaktywna podłoga łączy w sobie naukę i rozrywkę, umożliwiając dzieciom i dorosłym rozwijanie umiejętności w sposób kreatywny i interaktywny. Rozwiązywanie zagadek, eksploracja nowych obszarów, rozwijanie zdolności motorycznych – to tylko część możliwości, jakie daje FunFloor. Dlatego nauka przestaje być obowiązkiem i staje się pasją – czytamy na stronie internetowej www.funfloor.pl.

Błażej Kalinowski zwraca się także do fanów lubelskiej drużyny, sponsorów, partnerów, sztabu szkoleniowego i zawodniczek. – Chcielibyśmy z tego miejsca podziękować kibicom za wielkie zaangażowanie, które jest odczuwalne na każdym kroku. Na szczęście nazwa „Montex” jest nam równie bliska, więc cieszymy się, że jest używana potocznie przez tyle lat. Należy też wspomnieć o klubie biznesu, który skupia kilkadziesiąt firm wokół MKS-u. Warto tam być i tworzyć tę historię razem, do czego gorąco zachęcamy – podkreśla współwłaściciel firmy sponsora tytularnego lubelskiej drużyny. – Pani Trener Edycie Majdzińskiej, całemu sztabowi i zawodniczkom życzymy sukcesów i przede wszystkim radości z gry. Jesteśmy pewni, że przed nami wiele pozytywnych emocji i wierzymy, że wspólnie będziemy godnie reprezentować Miasto Lublin na krajowej oraz międzynarodowej mapie sportu. Razem możemy wszystko – kończy.