Przed meczem z drużyną z Koszalina, swoją premiere miało dwadzieścia jeden flag, które będą witały kibiców udających się na wszystkie mecze domowe MKS URBIS Gniezno,  w miejscowej hali im. Mieczysława Łopatki. Na tzw. winderach umieszczono wizerunki wszystkich 21 zawodniczek, tworzących szeroki skład Pszczół w tegorocznym sezonie ORLEN Superligi Kobiet.

Nowatorski w Superlidze pomysł współpracującej na codzień z klubem Agencji Kreatywnej Off Book, wykorzystuje studyjne fotografie, wykonane przez agencję w ramach oficjalnej przedsezonowej sesji zdjęciowej. Realizacją projektu graficznego oraz wykonaniem winderów zajęła się obsługująca MKS Agencja Reklamowa EXITO.

— Na pewno nie jest to rzecz o znaczeniu strategicznym, ale jesteśmy przekonani że właśnie różnymi dodatkowymi, kreatywnymi pomysłami jesteśmy w stanie dalej budować profile naszych zawodniczek. To one są najcenniejszymi i najważniejszymi „aktywami” klubu, i budując ich rozpoznawalność chcemy, by kibice jeszcze bardziej się z nimi utożsamiali oraz je wspierali. Takimi akcjami chcemy dalej pracować na rozpoznawalność nie tylko MKS URBIS, ale i całej dyscypliny — komentuje prezes Arkadiusz Koronka.

Już od sobotniej premiery, pomysł spotkał się ze sporym entuzjazmem nie tylko ze strony kibiców, ale także i samych zawodniczek Żółto-czarnych.

Windery z zawodniczkami będą wykorzystywane także podczas różnego rodzaju eventów promocyjnych.


​ ​