Na dwa dni przed startem nowego sezonu PGNiG Superligi Kobiet lubelski klub podpisał umowę z nowym sponsorem tytularnym.

W hali Globus gościliśmy Zastępcę Prezydenta miasta Lublin ds. Kultury, Sportu i Partycypacji, przedstawiciela marki FunFloor, właściciela firmy Xvision, Błażeja Kalinowskiego, zastępcę prezydenta, Dyrektora ds. marketingu – Perła – Browary Lubelskie S.A., Macieja Ładwińskiego. W przedsezonowym spotkaniu wzięli także udział przedstawiciele władz klubu, sztabu szkoleniowego i samej drużyny.

Beata Stepaniuk-Kuśmierzak (Zastępca Prezydenta miasta Lublin ds. Kultury, Sportu i Partycypacji):
Z nadzieją patrzymy w przyszłość. Po tych pierwszych spotkaniach, a także tych informacjach, które docierają do nas od środka, czyli dobrej atmosferze w zespole, mamy nadzieję, że to jest dobra recepta na sukces. Cele są niezmienne, czyli mistrzostwo Polski, Puchar Polski i jak najlepszy występ w pucharach europejskich. Wszystko jest na dobrej drodze. Skupiamy się na seniorach, ale chcę podkreślić jeszcze jedną ważną rzecz, na której zależy miastu Lublin i co MKS FunFloor Perła Lublin rewelacyjnie czyni, czyli szkolenie dzieci i młodzieży. Wychodzimy z założenia, że właśnie tak powinniśmy budować kluby sportowe. Oczywiście zespół seniorski pełni ważną funkcję w zachęcaniu młodych ludzi, by wkraczali w świat sportu. Ostatni młodzieżowy turniej, który odbywał się w naszym mieście, udowodnił, że idziemy dobrą drogą. Pozostaje nam trzymać kciuki za pierwszą drużynę MKS-u,  także za młode zawodniczki.

Błażej Kalinowski (właściciel marki FunFloor):
Od paru lat wspieramy młode drużyny MKS-u. Kiedy padła propozycja rozszerzenia współpracy, nie wahaliśmy się ani chwili. Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy. Do tej pory ona bardzo dobrze się układa. Patrząc na ten zespół, skład jaki został zbudowany, czy sztab szkoleniowy, który tak wspaniale to prowadzi, jesteśmy spokojni o sukcesy. Tego życzymy nam wszystkim. Mam nadzieję, że w tym roku spotkamy się wszyscy na hali, będziemy mogli wspólnie kibicować i złoty medal wróci do Lublina.

Maciej Ładwiński (Dyrektor ds. marketingu – Perła – Browary Lubelskie S.A.):
Walka o sukcesy sportowe w sporcie zawodowym wymaga odpowiedniego zaplecza finansowego i pewnej stabilności w tym zakresie. Dlatego gdy pojawiła się ze strony klubu informacja o prowadzeniu rozmów z właścicielem marki FunFloor i potrzebie znalezienia odpowiedniego miejsca dla nowego partnera w piramidzie sponsorskiej, zadeklarowaliśmy gotowość podzielenia się z nim mianem sponsora tytularnego. Oczywiście zrobiliśmy to w celu zapewnienia klubowi dodatkowego wzmocnienia finansowego przed sezonem. Będziemy wciąż wspierać klub w drodze po odzyskanie mistrzowskiego tytułu.



Bogusław Trojan (prezes zarządu MKS Lublin S.A.):
Bez zaplecza finansowego niemożliwe by było to, co chcemy realizować. Nasze cele są niezmienne. Sezon zaczynamy już za dwa dni. Inaugurujemy go meczem wyjazdowym. W Lublinie spotkany się 17 września. Mam dużą nadzieję, że rozwój pandemii nie zamknie nam trybun i będziemy mogli robić to co kochamy, czyli zagrać przed publicznością. To jest niezwykle ważne nie tylko z punktu widzenia administracji klubowej, której nie jest łatwo rozmawiać ze sponsorami, gdy nie ma do kogo skierować przekazu, ale też wpływa na sytuację emocjonalną zespołu. Nasze zawodniczki grają dla kibiców. To nie jest zamknięty, samonapędzający się mechanizm. To właśnie przez interakcję z kibicami buduje się potężne zdarzenie, jakim jest widowisko sportowe. Mam nadzieję, że w tym sezonie każdy mecz z naszym udziałem będzie takim widowiskiem.

Monika Marzec (trener zespołu):
Zmiany, jakie nastąpiły w tym sezonie, jeszcze nigdy nie miały miejsca w naszym klubie. Drużyna została bardzo przebudowana, ale myślę, że ta przebudowa była konieczna. Wierzę w to, że rodzi się fajny zespół. Zespół z dużymi ambicjami, który będzie dumny z mistrzowskiej tradycji. Wierzę, że będziemy kroczyć od meczu do meczu po zwycięstwo. Mam też nadzieję, że nasi lubelscy kibice będą nas w tym wspierać i będą naszym ósmym zawodnikiem na boisku.

Weronika Gawlik (kapitan drużyny):
Jest bardzo duża wiara i chęć. Dziewczyny są zdeterminowane i patrzą na nowy sezon z dużym oczekiwaniem. Rozegrałyśmy kilka sparingów, jednak te mecze ligowe o punkty rządzą się innymi prawami. Brakuje nam już grania z dodatkowym dreszczykiem emocji.