Przypomnijmy, że Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie „PZZ” w Stoisławiu SA jest sponsorem tytularnym koszalińskiej drużyny od października 2019 roku. Od tego czasu nieprzerwanie drużyna występuje w rozgrywkach pod nazwą Młyny Stoisław Koszalin generując wiele pozytywnych emocji oraz ekwiwalent reklamowy na rzecz sponsora tytularnego klubu.

Ten w sezonie 2022/2023 wyniósł 2 978 458 złotych, niemal o 60 procent więcej niż w sezonie 2021/2022. – Prowadzimy wiele działań mających na celu promocję sponsora tytularnego, nie tylko podczas meczów ligowych i pucharowych, ale także w ramach kampanii społecznych i edukacyjnych. Pragnę jednocześnie złożyć ogromne podziękowania dla Pana Mirosława Narojka, prezesa Młynów Stoisław, za wieloletnią współpracę oraz zaufanie, jakim nas obdarzył, czego dowodem jest nowa umowa sponsorska – komentuje Roman Granosik, prezes spółki Piłka Ręczna Koszalin.

Cieszę się, że od wielu lat możemy być jednym z głównych filarów koszalińskiej piłki ręcznej kobiet na najwyższym ligowym poziomie. Mam nadzieję, że trwający sezon obfitować będzie w sukcesy sportowe, które przełożą się także na promocję naszej firmy, jako sponsora tytularnego drużyny – mówi Mirosław Narojek, prezes zarządu Przedsiębiorstwa Zbożowo-Młynarskiego „PZZ” w Stoisławiu SA.

Nowa umowa sponsorska obowiązywać będzie do końca sezonu 2023/2024.