Stroje na sezon 2023/24 zaprezentował wczoraj MKS URBIS Gniezno, przygotowujący się do inauguracyjnego meczu ORLEN Superligi Kobiet. Nowe koszulki „Pszczół” zaprezentowane zostały podczas oficjalnej, przedsezonowej sesji zdjęciowej.

Nowe stroje zawodniczek MKS URBIS zaprojektowane zostały przez agencję reklamową Exito; pierwszy zestaw nawiązuje wprost do żółto-czarnych barw klubu, z kolei zestaw wyjazdowy oparty został na kolorze błękitnym. W obu wersjach, w tle koszulek można odnaleźć heksagonalny wzór, nawiązujący kształtem do plastra miodu.

Podczas sesji zdjęciowej, oprócz tradycyjnych zdjęć na potrzeby mediów na neutralnym tle, wykonane zostały także portrety piłkarek na tle utworzonym z kibicowskich flag, szalików i banerów. Zdjęcia i nagrania na potrzeby mediów społecznościowych zrealizowała agencja kreatywna Off Book, a wszystko działo się w siedzibie jednego ze sponsorów klubu: Stolicy eXperymentu w Gnieźnie. Efekty sobotniej sesji sukcesywnie będą publikowane na klubowych profilach w mediach społecznościowych oraz stronie mks-gniezno.pl

Klub z pierwszej stolicy Polski swój drugi sezon w ORLEN Superlidze Kobiet rozpocznie już w najbliższy wtorek, o godz. 18:00, domowym meczem z Mistrzyniami Polski, KGHM Zagłębiem Lubin. Bilety na to spotkanie można jeszcze nabywać online oraz w partnerskim sklepie „Manekin” przy ul. Dąbrówki w Gnieźnie.

Fot. Damazy Gandurski / Off Book. Agencja Kreatywna