Choć trwa przerwa na mecze reprezentacji Polski, to Azoty-Puławy nie próżnują. Od dziś brązowi medaliści PGNiG Superligi mogą pochwalić się nową stroną internetową, której możliwości na pewno sprawią, że fani będą ją chętnie odwiedzać. Twórcą witryny jest marka Stellis, która specjalizuje się w technologiach dla branży sportowej.

Projekt i wdrożenie nowej strony Azotów to efekt szerokiej współpracy PGNiG Superligi z marką Stellis. Jeszcze w tym roku planowana jest zmiana we wszystkich klubach najwyższej klasy rozgrywkowej męskiej piłki ręcznej w Polsce. Ujednolicenie witryn poszczególnych drużyn to zamierzony zabieg marketingowo-medialny, tym bardziej, że Superliga sp. z o.o. wykonała go jako pierwsza profesjonalna liga w Polsce.

– Choć mamy przerwę w meczach PGNiG Superligi spowodowaną zbliżającymi się Mistrzostwami Świata, to nasi kibice będą mogli nie tylko śledzić poczynania biało-czerwonych, ale również skorzystać z naszej nowej strony internetowej. Jako sześciokrotny medalista Mistrzostw Polski cieszymy się, że za wynikami sportowymi idzie również rozwój technologiczny i innowacja multimedialna. Cieszy mnie również fakt, że tak ważna zmiana następuję w roku jubileuszu 20-lecia Klubu. Jestem przekonany, że teraz nasi kibice będą częstymi gośćmi na naszej nowej stronie jednocześnie chciałem podziękować pracownikom Klubu zaangażowanym w proces tworzenia nowej strony – mówi Jerzy Witaszek, Prezes KS Azoty-Puławy S.A.

– To prawdziwa transformacja cyfrowa. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy uczestniczyć w tak wielkim projekcie z tak uznaną marką oraz mieć wpływ na profesjonalizację polskiej piłki ręcznej. Jestem przekonany, że wdrażając platformę Stellis One damy kibicom, sponsorom i klubom idealne narzędzie, by być na bieżąco z rozgrywkami – mówi Łukasz Gąsiorowski, CEO Stellis.

W dzisiejszych czasach nie jest łatwo namówić kibiców do odwiedzania stron internetowych, ponieważ sferę informacyjną zdominowały media społecznościowe. Kluby doskonale zdają sobie jednak sprawę, że oficjalna witryna to bardzo ważny kanał komunikacji, o którym nie można zapominać. Istotne jest jednak to, by stworzyć intuicyjną stronę, która spotka się z pozytywnym odbiorem kibiców.

Dlatego nową witrynę www.azoty-pulawy.pl stworzyła wspomniana już marka Stellis, która od lat wdraża rozwiązania technologiczne dla instytucji i klubów sportowych. Jak wspomniał Łukasz Gąsiorowski, strona zespołu z Puław jest zbudowana na platformie Stellis One, która pozwala korzystać z prostego w obsłudze interfejsu. To z kolei przekłada się nie tylko na bezproblemowe zarządzanie stroną, ale również na oszczędność czasu.

Na czym polega wyjątkowość nowej strony Azotów? Przede wszystkim informacje można znaleźć w łatwy sposób, a witryna jest skomunikowana również z mediami społecznościowymi klubu.

– Dzięki stronie opartej na platformie Stellis One kibice Azotów mogą znaleźć wszystko w jednym miejscu: od oficjalnych informacji klubowych, poprzez sylwetki zawodników, galerie zdjęć, materiały video po wpisy w social mediach. Każdy może znaleźć to, czym jest zainteresowany i pogłębić swoją wiedzę o klubie – tłumaczy Łukasz Gąsiorowski.

Stellis przygotował również szereg ułatwień dla klubowych redaktorów. Wyniki, terminarz oraz tabela są bezpośrednio i na bieżąco importowane z oficjalnej strony PGNiG Superligi, co pozwoli na szybkie uaktualnianie informacji. Bardzo ważną funkcją jest też  tzw. smart cropping.

– To innowacyjny system wskazywania punktów kluczowych w zdjęciach dodawanych do systemu. Na tej podstawie platforma sama pilnuje kadrowania we wszystkich formatach zdjęć dostosowanych do poszczególnych rozdzielczości urządzeń końcowych – mówi Łukasz Gąsiorowski, CEO STELLIS.