Umowa została zawarta na okres dwóch sezonów – 2023/2024 oraz 2024/2025. Na mocy podpisanego kontraktu obecność marki i produktów Nata Aqua będzie widoczna podczas wszystkich meczów ORLEN Superligi i ORLEN Superligi Kobiet. Logotyp marki pojawi się m.in. na bandach wideo, ściankach do wywiadów i mixed-zone, w mediach digitalowych oraz podczas transmisji meczów w sportowych kanałach Telewizji Polsat. 

– Zauważyliśmy dużą szansę dla promocji naszych produktów, która będzie znacznie szersza niż dotychczasowe współprace z podmiotami z Polski północnej. Teraz wchodzimy na arenę ogólnopolską. Piłkarki i piłkarze ręczni, spożywając nasze produkty, będą pokazywać jak ważna jest woda w fizjologii człowieka, w szczególności przy wysiłku sportowym. A że będzie to woda Nata Aqua to tylko podkreśla wartość naszego produktu. Myślę, że ten sponsoring przyniesie obopólne korzyści – mówi Jan Zarębski, Prezes firmy Nata. 

Częścią umowy jest również korzystanie z produktów Nata Aqua przez sportowców podczas meczów, treningów i organizowanych przez kluby akcji specjalnych. Marka nabyła także prawa licencyjne do posługiwania się logo Superligi i Superligi Kobiet oraz stworzenia i dystrybucji Oficjalnej Wody Rozgrywek. 

– Niezwykle ważne jest dla nas, by współpracować z marką, która produkuje wysokiej jakości wodę, posiadającą odpowiednie minerały, które wspierają człowieka w prawidłowym funkcjonowaniu. Nata Aqua w swojej bogatej historii towarzyszyła sportowcom przy wielu sukcesach. Dlatego bardzo się cieszymy, że teraz będzie blisko naszych rozgrywek. Zarówno promując swoje produkty jak i przyczyniając się do sukcesów polskich piłkarek i piłkarzy ręcznych. To kolejny kontrakt sponsorski, który zawarliśmy w  ostatnim czasie. Dla mnie to powód do dumy i dowód, że praca którą wykonujemy przynosi efekty zarówno dla Superligi jak i naszych partnerów biznesowych – mówił Piotr Należyty, Prezes Superligi sp. z o.o.