Kibice piłki ręcznej w Legionowie w ostatnim czasie nie mogą narzekać na brak dobrych informacji, a dziś spieszymy z kolejnym znakomitym ogłoszeniem. Zepter KPR nie tylko wrócił do ORLEN Superligi i pozyskał nowego sponsora tytularnego, ale od dziś może pochwalić się nową stroną internetową, której możliwości na pewno sprawią, że fani będą ją chętnie odwiedzać. Twórcą witryny jest marka Stellis, która miała okazję współpracować z wieloma wielkimi klubami i federacjami.

W dzisiejszych czasach nie jest łatwo namówić kibiców do odwiedzania stron internetowych, ponieważ sferę informacyjną zdominowały media społecznościowe. Kluby doskonale zdają sobie jednak sprawę, że oficjalna witryna to bardzo ważny kanał komunikacji, o którym nie można zapominać. Istotne jest jednak to, by stworzyć intuicyjną stronę, która spotka się z pozytywnym odbiorem kibiców.

Dlatego nową witrynę https://kprlegionowo.pl/ stworzyła marka Stellis, która od lat wdraża rozwiązania technologiczne dla wielkich firm, instytucji i klubów sportowych. Strona zespołu z Legionowa jest zbudowana na platformie Stellis One, która pozwala korzystać z prostego w obsłudze interfejsu. To z kolei przekłada się nie tylko na bezproblemowe zarządzanie stroną, ale również na oszczędność czasu.

Na czym polega wyjątkowość nowej strony Zeptera KPR? Jak tłumaczy Łukasz Gąsiorowski, CEO Stellis, wszystkie informacje można znaleźć w łatwy sposób, a witryna jest skomunikowana również z mediami społecznościowymi klubu.

– Dzięki stronie opartej na platformie Stellis One kibice zespołu z Legionowa mogą znaleźć wszystko w jednym miejscu: od oficjalnych informacji klubowych, poprzez sylwetki zawodników, galerie zdjęć, materiały video po wpisy w social mediach. Każdy może znaleźć to, czym jest zainteresowany i pogłębić swoją wiedzę o klubie – tłumaczy Łukasz Gąsiorowski.

Stellis przygotował również szereg ułatwień dla klubowych redaktorów. Wyniki, terminarz oraz tabela są bezpośrednio importowane z oficjalnej strony ORLEN Superligi, dlatego pracownicy Zeptera KPR nie będą musieli nimi samodzielnie zarządzać. Bardzo ważną funkcją jest też  tzw. smart cropping.

– To innowacyjny system wskazywania punktów kluczowych w zdjęciach dodawanych do systemu. Na tej podstawie platforma sama pilnuje kadrowania we wszystkich formatach zdjęć dostosowanych do poszczególnych rozdzielczości urządzeń końcowych. Jestem przekonany, że wdrażając platformę Stellis One damy kibicom, sponsorom i klubom idealne narzędzie, by być na bieżąco z rozgrywkami – mówi Łukasz Gąsiorowski, CEO STELLIS. 

– W klubie ostatnio nie możemy narzekać na brak pracy, ale wszystko w słusznym celu. Najpierw awansowaliśmy do ORLEN Superligi, później zyskaliśmy sponsora tytularnego, a teraz przyszedł czas na kolejne ważne wdrożenie, czyli nową stronę internetową. Doskonale znam możliwości witryn tworzonych na platformie Stellis One i bardzo się cieszę, że również będziemy mogli z nich korzystać. Lada dzień rozpocznie się nowy sezon ORLEN Superligi i już teraz mogę śmiało powiedzieć, że wchodzimy w niego z przytupem. Teraz liczę też na kolejny dobry wynik sportowy, a kibiców zapraszam na nową stronę stworzoną przez Stellis – mówi Dominik Brinovec, Prezes Zarządu Klub Piłki Ręcznej Legionowo Sp. z o.o.

***

Opis platformy Stellis One

Platforma Stellis One stawia kibica w centrum zainteresowania. Dzięki unifikacji systemów IT funkcjonujących w klubach, a także oparciu dostępu do różnego rodzaju usług oferowanych przez ligę i kluby na jednym, unikalnym koncie użytkownika, pozwala na budowanie bazy danych. Platforma może pełnić funkcję znakomitego narzędzia analitycznego, marketingowego i sprzedażowego. Wdrożenie platformy Stellis One w kilkunastu klubach ORLEN Superligi zostało nagrodzone przez jury SBP w kategorii “Transformacja Cyfrowa”

w 2023 roku.

***

Opis firmy Stellis

Stellis działa w branży sport-tech. Celem marki jest zrewolucjonizowanie rynku technologii sportowej. Misją firmy jest projektowanie, budowanie i tworzenie wiodących na świecie technologii, produktów i usług dla wszystkich organizacji sportowych, aby wszyscy kibice mogli cieszyć się tym samym profesjonalnym doświadczeniem cyfrowym.

Zespół posiada 15-letnie doświadczenie w branży technologicznej i sportowej. W skład Stellis wchodzą menedżerowie, konsultanci, byli sportowcy, którzy mogą się pochwalić pracą dla marek takich jak UEFA, UEFA EURO 2020, Orlen Superliga, Fortuna 1. Liga, Widzew Łódź, Ruch Chorzów, PGE Skra Bełchatów, IHF (International Handball Federation), ZPRP (Związek Piłki Ręcznej w Polsce), SHF (Svenska Handbollsförbundet), BWF (Badminton World Federation) i innych.