Nagrody SPORTBIZ Awards przyznawane są osobom i organizacjom ze świata sportu, a także biznesu, które zostają docenione za wkład w rozwój branży oraz wielomiesięczne wysiłki organizacyjne. Kapituła SPORTBIZ Awards doceniła ORLEN Superligę za wdrożenie nowoczesnych rozwiązań cyfrowych, mających na celu interakcje z fanami piłki ręcznej oraz dostarczanie im personalizowanych i angażujących treści.

– Dzięki tej nagrodzie doceniamy kluby i organizacje sportowe, które doskonale angażują swoich fanów. Laureaci w tej kategorii wykazują się tworzeniem wyjątkowych doświadczeń dla kibiców, aktywnym zaangażowaniem społeczności online i offline, a także innowacyjnymi programami lojalnościowymi, które budują silne więzi między drużyną a jej fanami. Każdy kibic zwycięskiej organizacji sportowej musi czuć się ważną częścią klubu i jej nieodłącznym elementem – takie uzasadnienie nominacji w kategorii Fan Engagement możemy przeczytać na stronie internetowej organizatora.

Finałowe trójki w każdej z 12 kategorii SPORTBIZ Awards za rok 2023 już wkrótce wyłoni kapituła, a zwycięzców poznamy 9 kwietnia podczas XX edycji uroczystej Gali SPORTBIZ Awards.

Lista nominowanych w kategorii Fan Engagement

ORLEN Superliga – rozwój projektów cyfrowych 

Betclic – Stadion Śląski gotowy na Ruch Chorzów x Betclic

Sportigio – Projekt Warszawa X FanApp Sportigio

Fortuna 1 Liga – Typer Fortuna 1 Liga: Innowacyjna Platforma Fan Engagement

Polski Związek Gimnastyczny – Gimnastyka dla Wszystkich

Lech Poznań – Oprawa meczowa przed spotkaniem Lech – Fiorentina w LKE

Legia Warszawa – III Edycja Legia Sport Business Programme

Raków Częstochowa – Strefy FanZone

Polski Związek Żeglarski – DigiSail – eSailing 2023

Polski Związek Golfa – Transformacja cyfrowa PZG

Polonia Warszawa – Kumple z trybuny

Stal Gorzów – Zużlowcy dzwoniący do karnetowiczów

Zetly – Tokenizacja klubów sportowych

Więcej o SPORTBIZ Awards na stronie internetowej organizatora.