-
Pierwszy mecz sezonu Energi Startu Elbląg: Magdalena Stanulewicz podsumowuje występ zespołu
W ubiegłą niedzielę (01.09) w elbląskiej hali MOSiR byliśmy świadkami niezwykle emocjonującego spotkania, które na długo zostanie w pamięci każdego uczestnika tego wydarzenia.
-
Toya Oficjalnym Partnerem Superpucharu Polski
TOYA, łódzki lider telekomunikacyjny, został Oficjalnym Partnerem Superpucharu Polski w piłce ręcznej, który odbędzie się 7 września w Atlas Arenie. Wspierając to historyczne wydarzenie, TOYA po raz kolejny pokazuje swoje silne zaangażowanie w rozwój lokalnej społeczności i promowanie sportu w regionie.
-
Superpuchar Polski w piłce ręcznej na antenach Polsatu – mecz mężczyzn w ogólnodostępnym Super Polsacie!
7 września kibice piłki ręcznej w Polsce będą świadkami niezwykłego wydarzenia – pierwszego w historii starcia kobiet i mężczyzn o Superpuchar Polski w piłce ręcznej. Obydwa mecze będą transmitowane na kanałach Telewizji Polsat, która jest także oficjalnym nadawcą ORLEN Superligi kobiet i mężczyzn.
-
Dołącz do bazy Fundacji DKMS podczas Superpucharu Polski w piłce ręcznej!
Podczas nadchodzącego Superpucharu Polski w piłce ręcznej, który odbędzie się 7 września w łódzkiej Atlas Arenie, Fundacja DKMS będzie prowadzić rejestrację potencjalnych dawców szpiku. To wyjątkowa okazja, by nie tylko wspierać swoje ulubione drużyny, ale także dać nadzieję na życie osobom chorującym na nowotwory krwi.
-
Nata Aqua Minerale Oficjalną Wodą Superpucharu Polski
Nata Aqua Minerale, Oficjalna Woda Superligi i Superligi Kobiet, wzmacnia swoje zaangażowanie w piłkę ręczną, zostając partnerem historycznego wydarzenia nadchodzącego weekendu. Marka, która już drugi sezon towarzyszy zawodnikom i zawodniczkom najwyższej klasy rozgrywkowej, została Oficjalną Wodą Superpucharu Polski.
-
Rekordowa frekwencja przy Superpucharze Polski w piłce ręcznej!
Superpuchar Polski w piłce ręcznej przyciągnie rekordową liczbę kibiców – do dziś sprzedało się ponad 7 tysięcy biletów, co już teraz czyni go wydarzeniem o najwyższej frekwencji w historii polskich klubowych rozgrywek piłki ręcznej. To ostatnia szansa, by dołączyć do tego wyjątkowego wydarzenia!
-
Gorenje Oficjalnym Sponsorem Superpucharu Polski w piłce ręcznej
Gorenje, europejski lider w branży AGD, dołącza do grona sponsorów pierwszego w historii Superpucharu Polski w piłce ręcznej. Firma, która od lat aktywnie wspiera sport, nabyła szereg świadczeń marketingowych i zapewni kibicom wiele wyjątkowych atrakcji podczas wydarzenia. Co więcej, Gorenje przekaże 100 zł za każdą rzuconą bramkę w obu meczach Superpucharu na cele charytatywne, podkreślając społeczne znaczenie sportu.
-
Rusza proces akredytacyjny na Superpuchar Polski w piłce ręcznej – Łódź ’24
Superliga sp. z o.o. ogłasza rozpoczęcie procesu akredytacyjnego na nadchodzący Superpuchar Polski w piłce ręcznej, który odbędzie się 7 września 2024 roku w Atlas Arenie w Łodzi.
-
Dedykowana kolekcja odzieży Superpucharu Polski w piłce ręcznej
Marka hummel, znana z produkcji wysokiej jakości sprzętu sportowego, nabyła prawa licencyjne do stworzenia dedykowanej kolekcji odzieży Superpucharu Polski Łódź ’24. Jest to pierwsza w historii piłki ręcznej w Polsce kolekcja zaprojektowana z myślą o turnieju tej rangi.